Jak zachęcić klientów do wyboru naszej firmy
Chociaż usługi elektryczne należą do zleceń, których nie trzeba specjalnie reklamować, to jednak niejeden elektryk decyduje się na umieszczenie ogłoszeń o własnej działalności. Odpowiednie hasło reklamowe może znacząco zwiększyć liczbę klientów, a to z kolei przekłada się na zysk finansowy, więc elektrycy korzystają czasami z możliwości zamieszczania reklam. Bardzo popularne przy takich usługach jest zamieszczanie swoich danych kontaktowych oraz określenie profilu działalności firmy poprzez baner na samochodzie, którym porusza się elektryk. Właściwie większość elektryków korzysta z takiej opcji reklamy.
Bezobsługowe systemy parkingowe
Właściwie coraz rzadziej możemy spotkać się z sytuacją, w której na parkingu oczekuje na nas osoba pobierająca opłaty za postój i wydająca odpowiednie bilety. Powszechnie stosowane są obecnie automatyczne systemy, które umożliwiają zrezygnowanie z zatrudnienia obsługi na parkingu. Klienci sami, korzystając najczęściej z panelu dotykowego wybierają określone opcje postoju. Po wjechaniu na parking wyjazd z niego jest możliwy tylko po uiszczeniu opłaty i odpowiednim zeskanowaniu biletu. Systemy parkingowe są tak skonstruowane, że najczęściej problemy, które mogą powstać w trakcie ich eksploatacji dotyczą nieprawidłowości w elektryczności i wtedy odpowiednią naprawą musi zająć się elektryk.
Centralne ogrzewanie Regulacja i kilka faktów z Wikipedii
Działanie zaworu z głowicą:
Innym przykładem regulacji lokalnej jest układ sterujący systemem grzewczym opartym na rozproszonych źródłach energii takich jak na przykład promienniki i nagrzewnice gazowe, gdzie na jednej hali kilka lub kilkadziesiąt urządzeń łączone działają w odniesieniu do kilku lub kilkunastu punktów pomiaru temperatury, dzięki czemu każde źródło energii, promiennik czy nagrzewnica, może bezpośrednio reagować na lokalne wahania temperatury.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie